Måndag

Då va jag hemma och allt igen;) Skönt, men vi har haft en kul helg ändå ju:) Hehe.. Men alltid skönt att komma hem, så e de ju alltid.. Och har ju saknat min älskling med! Och kisarna;) Så gosig mysan va igår:) Hehe.. Idag e hon mest busig;)

Blev inte att vi handlade igår.. Jag va ju inte hemma fören lite över nio och då e de ju försent.. Så vi tog upp pizza från frysen och åt de.. Så vi handlar väl idag ist antar jag.. Behövs!! Helt tomt överallt!! :/

Blir så ledsen då william gråter.. Han blev jätte ledsen för att han inte fick följa med i bilen.. Så när jag skulle lämna måns hos en kompis så tog jag med william med på en åktur, så blev han lite gladare iaf.. Han kunde inte förstå varför jag hade en så konstig spak i min bil.. Har ju automatare och de har han inte sett innan:P Hehe.. Inte så lätt.. han sa att mamma och pappa drar i sin när dom kör och jag gjorde inte:P lite svårt att förklara för en fyra åring hur de fungerar, men de gick nog rätt bra ändå:P

Måste ner och hälsa på william nån gång snart.. Hade vatt kul om han kunde komma hit men då måste jag nog hämta han och lämna han.. E ju visserligen inte omöjligt.. Ska tänka lite till på de:) Hade ju vatt super skoj att ta med han hit och visa hur Hanna bor:) Och vem per är;) För de förstår han inte heller.. Men de tar ju tid innan så små vänjer sig.. Han e ju "van" att de ska vara en annan som börjar sitt namn på R.. För så har de ju vatt i hela hans liv och han vet ju inte vad som hänt.. Men de får jag förklara en annan dag då han e lite äldre:)

Fick nyss veta att op gått bra:) Skönt!! Så nu ska allt bli bra igen:) Tänker på er! Saknar min dessie med:/

Fick papperna ang resursen nu i helgen.. Eller i fredes då jag inte va hemma;) Men har fyllt i min kalender idag så nu får vi se vad som händer.. Tänkte ringa A idag med och se när jag kan gå brevid på de andra tre avdelningarna.. Så blir de ju mer att kunna bli inringd på:P Nu e de ju "bara" två avdelningar och natten.. Sen blir de ju 5 avdelningar och natten..
Sen pratade jag med A från mitt förra jobb och om de behövs kanske jag ska hoppa in där med.. Om de e typ en vecka i streck eller nåt sånt.. Då kan man ju sova där och så åka hem då passen e slut.. För de e ju inte lönt för baraaett pass.. Men får väl se vad som händer:P
De står ju inte stilla iaf.. Eller lite gör de ju men nu kan jag ju bli inringd med om de behövs..

Måste fixa pass med!! Per har ju inget leg och känns ju inte lönt att fixa de då de förhoppningsvis kommer ett körkort igen här.. Så då e de ju lika bra att fixa ett pass då de gamla e sönder och förgammalt och dessutom puts veck!! Och när vi ändå e igång så kan vi ju likabra fixa ett till mig med, då mitt också e gammalt.. För man vet ju aldrig vad som händer.. Hade ju vatt skönt med en semester.. Och nu ska väl allt komma igång med a-kassan och sånt med.. Och då blir ju allt mkt bättre.. Eller ja, att ha ett jobb hade ju varit de mest optimala men jag kan ju inte trolla.. Hade ju vatt skönt om de rullat på men inringningen.. Jag stod som tredje uppifrån så borde ju inte vara helt omöjligt att komma in nårra gånger i månaden..

Näe nu ska jag sätta mig i soffan ett tag..

Kommentarer
Postat av: La Familia

Hemma igen! Ta en titt på La Foto och var med på fotoutmaningen.

2009-09-01 @ 11:26:40
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0