14+0, Vecka 15

Då går man in i V. 15 idag:) Tiden har gått super fort tkr jag.. Inte som innan när tiden stannat av helt.. Känns ju som de va igår jag såg bebis men de va ju i V. 12+3 (13).. Och de e ju 2 veckor sen:P Tror jag känner bebis ibland.. De liksom knäpper till/bubblar i magen en liten bit under naveln och lite på sidan.. Men e inte säker, men ibland känns de skumt;) Känner ju av att där e ngt inne i magen iaf:) De e liksom mer spännt under naveln, precis som att de ligger en stor bit kotlett innanför huden eller nåt;) Haha.. 

Vatt en runda på Gekås i Ullared igår med ett par vänner.. Handlade inte så mkt men de räkte:P Jag hittade lite tröjor till mig och sen handlade vi lite hushållssaker, som tvål och potatismos, juice och julmust;) Även en fin reflexväst till tiger;) Fast den hängde ju i "hund" hyllan, men vadådå? ;) Hehe.. va på gränsen till liten men bättre den sitter tajt och blir på plats än att den e för stor och åker av:) Så nu kan man se min katt med;) Mysan fick ett reflexhalsband hon med;) Men hon får ju bli inne, annars blir här fler kisar inom kort;) Men hon får dock hålla sig lite till;) Så hon närmar sig 1år ist.. Och de e ju den 30mars..

Nähä, nu ska jag pilla lite här hemma och diska upp de som ligger.. Så blir de lite fint här hemma och så ska vi ha lite mysigt ikväll, med taco och sånt;)

Handla diskmaskin imon:) Vi pallar ju inte med de annars;) Hihi.. De bara samlar på sig en massa i diskhon ju!! Isch!!

Tack för en trevlig helg:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul!! Blev det någon diskmaskin??

Kram

2009-12-21 @ 22:43:54
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0