Dammsugit!

Så nu har jag öst unnan lite skit så jag har kunnat dammsuga! De behövs med två katter i huset;) Dom drar ju bara runt skiten annars;) Och sen va här ju massa hö och skit inne med som min älskling drar in med sina jobbe-kläder.. Men nu ser här lite mer anständigt ut iaf.. Ska plocka undan lite mer sen då vi vatt inne i skövde:) Har ju en gryta och två skålar att diska med från igår.. De fick återigen inte plats i diskstället:/

Ska ju kolla på diskmaskin idag med, även spis och frys-skåp.. Så kanske man kan få ett paketpris eller nåt.. Måste ju ha en diskmaskin!! Hehe.. ;)
Så vi åker två bilar in idag eftersom att jag och per ska in på maxi med efteråt..

Idag skulle dom komma från telia.. Hoppas att han/hon kan koppla in vårt bredband!! Får se när H*n kommer eftersom att vi ju ska iväg.. Per tyckte att människan kunde gå in och göra sitt jobb iaf men jag e osäker på om dom verkligen bara går rakt in sådär då man inte e hemma? Aja, de märker vi ju;)

Väntar bara på att per ska fodra klart så ska vi åka sen.. Eller ja, vänta på pers morfar med ju..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att ni hittar något inne i Skövde nu då! Och att telia fixar bredbandet!

Ha en bra dag!

Kram

2009-12-28 @ 12:30:52
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0