Igår och idag

Igår gick jag upp 05.40, för att kunna vara på jobb vid 07.00.. Skulle ju jobba mellan 07.00-14.00.. Men när klockan va runt 11.00 så ringde dom och då skulla jag jobba mellan 15.45-21.00 också.. Så de gjorde jag.. Tuff dag och kväll men de gick.. Så hände inte mkt när jag väl kom hem.. Blev donken-mat på hemvägen som jag tog med..
Och inte nog med de så skulle jag ju upp 05.40 Idag med.. Så nu e jag hemma och latar mig en stund.. För MÅSTE ta tag i disken snart! Och även röran här hemma som ingen tar tag i:/ Bara säger att vi ska ta den.. Men händer inget.. Men IDAG så ska vi försöka att hjälpas åt, kanske går lite lättare då;) Och jag får ju ta disken i två/tre omgångar.. Då de blir massa från maten ikväll med.. Inte för att jag kommit på vad vi ska äta än men ändå;) Hehe..

13 dagar tills vi får höra på vår lill* alien igen:) Tiden går så fort!!! ;) Undra om resten kommer gå lika fort? Lite blandade känslor där, hade ju vatt super kul om de gått fort för då får vi träffa bebis fortare.. Men e ju härligt att vara gravid, om jag får må såhär resten av tiden med alltså;) Men de återstår att se:)
Och så e de 28 dagar tills vi får se vår plutt igen:D

Blir nog ingen sen kväll ikväll heller då jag ska upp 05.35 imon:/ Jobbar 06.45-15.45 imon.. Sen e jag ledig på torsdag/Julafton.. Sen jobbar jag dagen på Juldagen och kvällen på Annandagen.. Sen e jag ledig till nyår.. HITTILLS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0