Julafton!

jahapp då va de julafton.. Jobbade idag mellan 07.00-13.30.. Sen va de hem och in till grannen som de va full stuga hos;)
Pers: Mormor, morfar, morbror, moster + pojkvän, mamma + 2 barn + styvfar + hans 2 barn, styvfaderns föräldrar. De va nog alla;)
Äta jullunch där ju:)

Och nu väntar jag bara på att per, morfar och morbros ska bli klara med mjölkningen så ska vi åka till älsklings mamma sen:) Lite julegröt och julklappar till den som varit snäll..

Ska bara klura ut vad jag ska ha på mig.. Då min "lilla bulle" på magen inte är "offentliggjord" för alla än och den går ju INTE att dölja.. Vad ska jag då ha på mig? Ett tält?? :/ Har ju min sån "kofta" eller vad de nu heter.. men de kommer med all säkerhet att bli för varmt för den där..

Men nu har jag nog hittat ngt att ha på mig:) Ngt som Inte ser ut som ett tält men nästan.. Men ser ändå rätt fint ut om jag behöver ta av mig min stickade poncho?? Kan de vara så den heter? Aja skit samma;)

Näe, gå på toa och sen ska jag sminka mig så att jag e klar då hjärtat kommer in:)

jag kör ikväll då jag ändå inte ska dricka.. men tkr inte om att köra.. Men får gå iaf.. Och sen ska jag jobba imon.. Tror de e dagen.. Bästa att kolla de snart kanske;)

GOD JUL PÅ ER ALLA:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa poncho heter det nog!! Hihi... nu har vi rett ut det också :D.

Åh din "bulle" är ju så söt!! Synd att behöva dölja den men det klart har man inte berättat för alla så gör man ju så :)

Hoppas ni hade en skön julafton! & Hoppas vi snart kan ses igen för lite lugn i soffan och en film.



Kram på Er!!

2009-12-25 @ 14:11:22
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0