Sista dagen detta året!

Då va de både torsdag och sidta dagen på detta året!! Vart hundan tog tisdagen och onsdagen vägen!?!?! Känns helt fela tt de e torsdag idag.. Och dessutom den allra sista 2009-dagen!! Känns så konstigt, för hela detta året har bara susat förbi.. Allt har gått så fort!! Kanske e de för att jag trivs så bra och mår bra? Eller för att de bara skulle vara så!?
Undrar om 2010 kommer gå lika fort? Då kommer vi snart att ha vår lilla bebis hos oss och vi två blir tre:) Eller vi fyra blir fem;) Hihi..
På tal om katterna;) Igår va ju tiger inne och han hade nyss ätit och ställt sig i dörrhålet och då stod har exakt som en pitt-bull;) Haha.. Sån muskelknutte med frambenen;) hihi.. Såg så kul ut:) Men glömde fota de:( Och nu e han ute igen.. Får se om han e ute en vecka till nu då.. Efter att han varit uten en vecka till så kom han in en dag och gick ut igen, men kom tillbaka samma dag och sen va han ju inne i tre dar eller nåt.. :)
Mysan den knasbollen ligger i en låda!! Hon kom knappt in där men skam den som ger sig eller nåt;) Nu ligger hon där iemllan iaf, platt;)

På lördag går jag in i V.17.. Då borde ju magen synas lite mer eller? Tog en magbild imorse för att visa "morgon" magen:P Är nu i 15+5..

Bjuder även på en bild på tiger i hans nya fina reflexväst som han HATAR;) Men han syns iaf:) Så söt:)

morgon bild

Nu kom hjärtat med traktorn och släpet, han ska tömma i rummet där uppe så vi kan få fint där med:) E ju massa bråte från badrummet där inne nu!!

Och jag ska hoppa ner i duschen!! :)

Gott nytt år på er alla:)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo, kan tänka mig det. Kanske lite mer ordentliga vintrar också :) Jo. Jag jobbar och står i jag med. Hade en heltidstjänst, men dom skar ner på personalen så men jag fick behålla 74% iaf :) Har flyttat till egen lya också. Så får hoppas att dom inte skär ner mer. eller att man hittar något annat ;)

2009-12-31 @ 15:19:41
URL: http://parry.bloggplatsen.se
Postat av: dessie

Klaga inte, så stor va min mage i typ v 25 :D haha.puss

2009-12-31 @ 17:39:11
Postat av: Anna

Så söt mage!!!! Och du ska se att det ingen fara är med bebis!! Hoppas vi ses snart igen!

kram

2010-01-02 @ 15:38:39
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0