Snö och blåst!

De snöar och blåser för fulla muggar där ute nu!! Men skönt att snön ligger kvar iaf:) Ännu en dag närmare jul ju:)

Idag e jag ledig och ska försöka ta itu med röran här hemma, för om de kommer besök vill jag ju ha lite ordning.. Fast de vill jag ju annars med;) Börjar bli jobbigt att hoppa över lådor för att komma fram;) Får se om vi ändrar på sofforna nu innan helgen.. Har iaf lagt ut den på blocket och även mitt köksbord.. Per gjorde de igår då jag va och jobbade..

Nu ska jag göra lite frulle och varm choklad:) För de blåser rakt igenom detta huset:/

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa hoppas det ligger kvar och blir meeeer så det blir en SUPER vit Jul!!!

Kram

2009-12-16 @ 23:09:56
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0