Tiger <3



Min älskade kise stod utanför dörren då jag kollade för en stund sen.. Lite rädd och tillbakadragen e han.. Men vem vet vad han gjort under denna veckan som gått då han varit ute:/ Hungrig va han iaf och gått ner massor i vikt:(
Min älskade kise:)
Men nu e han iaf tillbaka och hel och fin.. Men han får dock bli inne ett tag nu, för gå på lådan kan han ju.. De visade han när vi nyss flyttat hit;)

Åter till städningen och plockandet här hemma.. Tänkte försöka med att kunna dammsuga med sen ju.. Och e ju "bonde söker fru" ikväll;) Så har ju inte hela kvällen på mig:P
Även disken måste tas itu med!! :(
DISKMASKIN VILL VI HA!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så skönt att han är hemma din lille kisse!!

Vi ses i morgon!

Kram

2009-12-16 @ 23:08:24
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0