Måndag

Jag kom på att jag inte börjar som "vanligt" idag utan jag börjar 15.45 ist;) Och slutar 21.15, alltså har jag rapporten idag..
Nu har mysan lugnat ner sig och vilar sidan om mig.. Innan levde hon jävel!! Hon har ju kommit på att man kan hoppa upp på tvättställningen, med hjälp av tvällen förståss!! Och sen kan man busa med tvättklämmorna.. Och en massa annat bus, hon välte fläkten så den är ännu mer isönder nu.. :( Kunde inte använda den innan då ena skruven gått av och då ramlar den skit-enkelt och inte kul att ha den igång då.. Och nu e en till av.. Och där e ju fortfarande sån röra i klädkammaren och min verktygslåda ligger i botten, inge kul att rota fram den då och de går ju dessutom inte för alla grejor som ligger ivägen.. Undra när de ska städas bort!? Jag tog ju mitt ganska så fort för de va ivägen där inne och man inte kommer åt de som ska vara där.. Men nu e de tydligen inte lika viktigt längre!? Hmm.. Kommer väl tillrätta när vi flyttar, eller om? Vet ju inget längre:( Får ju hoppas de går bra med de och att de inte tar dom 6 månaderna som dom sa att de skulle ta att stycka av de.. De e ju lång tid, isch:/

Igår provade vi en pizzeria i falköping, synd bara att de e så långt hem.. Men de va helt ok iaf.. Prova nån annan en annan gång:P Så man vet vilken som e godast;) Hehe..

Ska se om där e ngt på tv denna tråkiga sommardag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0