Sista...

... Jo, sista kvällen som 21 för er som tycker att jag skulle fylla år imon:-O Känns dock inte så men så e de väl, haha.. Men jag ska ju jobba på dagen, första gången på länge som jag jobbar på MIN dag.. Men de ska väl gå de med, ingen som vet om att jag fyller år imon så;) Haha..

Kvällen idag har vatt lugn och tröttsam:P Hehe.. Blir ju seg då där inte e så mkt att göra.. Ätit chili con carne rester och hjärtat åt falukorv och stuvade mackaroner.. Nu myser/busar han med mysan.. Ska lägga oss snart, eller ja jag ska de iaf.. Ska ju vara på jobbet i falköping 06.45 imon bitti:/ Så bäst att lägga sig nu så man hinner sova nårra timmar iaf! Har för övrigt satt telefonen på ljudlöst ifall de skulle vara ngn som kommer ihåg mig..

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0