...........

Svaret på en kommentar till förra inlägget: För att jag trodde att de skulle gå och sen hade jag ingen chans att tänka på vad jag verkligen ville innan.. Alla tryckte på och pressade och iom att allt va planerat och klart, inbjudningar ute, så va de inte så lätt.. Jag sa att jag inte ville men de hjälpte inte och sen drogs jag bara med av strömmen.. Men sen när jag fått lite tid för mig själv (ca3 månader senare) så kom jag fram till vad jag ville.. Och nu såhär i efterhand när man är så klok så ångrar jag att jag inte stod på mig mer och lämnade direkt, inte alltid man tror att man ska klara de heller.. Men men..

Kommentarer
Postat av: Dessie

Ja du vet ju iaf vad jag tyckte om att bröllopet blev av, men jag förstår självklart varför du inte blåste av allt när det blev så mkt press för dig såååå nära den stora dagen! Väldigt onödig kommentar av Sara! Vi är inte mer än mänskliga och många gånger är kärleken ganska blind och man gör inte "det rätta".. men du var ändå otrooligt strark som gick ifrån så tidigt efter att ni gift er. Många hade stannat kvar bara för den sakens skull, att ni var make och maka.. men det är väl skitsamma vad man är eller inte är när tilliten lackar? Hmm.. nu blev jag helt djup kände jag. Jag står på din sida och jag tyckte du gjorde helt rätt! Puss <3

2009-06-27 @ 00:18:39
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com
Postat av: Kristina

Jag förstår varför du gjorde som du gjorde, varför du gifte dig ändå. Man tror man kan förlåta, men det är svårare än vad man kan ana. Jag kan fortfarande bli arg på M för vad han gjorde mot mig för över 6 år sen! Och det var ju inte ens då vi hade ett seriöst förhållande... Så man får ha det jobbigt och det var nog en jäkla stress för dig

2009-06-29 @ 23:25:43
URL: http://lovelymelovelyyou.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0