Gomorron alla:)

Jo, då va de ny dag, torsdag heter denna blåsiga och mulna dag;) Har vatt vaken i en timme ungefär, hade nog kunnat sova lite till men känns inte lönt att lägga sig igen:-O Ska in till Skövde sen, eller nu på FM nån gång.. Hämta ngt till traktorn, om de va navlocket eller nåt;) Hehe.. Tur att Per har koll på de:P Haha..
Kanske kan kolla idag? Eller de kanske inte vi hinner, inget som ska stressas fram ju;) Annars tar vi nog de imon ist, fredag då ju.. Ska handla lite köttfärs, taco mix, gurka, sallad, tomat, majs, annanas, hela champinjoner, feta ost, "gräs" till per, ost såsen, nån dippa, tortilla bröd.. De va nog allt:P Hehe.. Till middagen imon ju, får besök då:P Sen e de öppethus i karlsborg och pontus-millitär på nationaldagen:D
Annars idag och ihelgen händer de nog inte så speciellt mkt:P Sommaren och mitt sommar-vik börjar närma sig med storm steg;) Nästa vecka e de informationsmöte och sånt, veckan efter de har jag två dagars brevidgång och veckan efter de börjar jag:) Med andra ord så e de bara två veckor till midsommar:D Hehe..
Får man kanske snart sina skattepengar då ju:) Wiiiiiieeeeee:D
Mailade "hjälpen" här på bloggen igår, angående mina foton.. Så ska ta tag i de idag tänkte jag, se om jag får rätt på de.. Skulle göra nåt med en text.. Hmm.. Aja, löser sej nog:P

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0