Hemma efter dagens utb.:)

När jag kört hjärtat till jobb åkte jag hem och la mig igen:-O Hehe.. Ställde klockan på 11.30 men vaknade 11.25:P Så gick upp då och plattade håret, då jag ville ha de nersläppt och då måste de ju nästan plattas efter natten:P Eftersom att jag inte kan sova med håret nersläppt så blir de ju helt knas;) Tss.. Står åt alla håll de bara går att stå åt:P Haha.. Sen körde jag ganska så precis 12.00 då jag inte riktigt visste vart jag skulle parkera och vart salen låg inne på lärcenter i falköping.. Men de gick bra.. Parkerade en liten bit bort då där inte va parkerngar precis utanför;) Men de skadar ju inte att gå, säg;)
Idag va de utbildning i procapita, datorprogrammet som dom använder på de flesta vårdhem här.. Massa ny information och helt nytt program så lär väl ta sin lilla tid innan man kan de helt hundra:P Men de ska nog gå bra, verkar vara ett relativt bra sätt att dokumentera på.. Lättare att få med allt och ALLT e i samma program, slippa alla dessa pärmar och olika journal-papper och skit.. För här skriver ju även ssk, sjukgymnast, arb-terapeut och allt sånt.. Verkar toppen:)
Efter vi va klara där åkte jag till willys och handlade.. Blev verkligen storhandlat, 6 fullproppade plast-kassar och 1500:- fattigare.. Men sen å andra sidan så e frysen knöka full och kylen e också rätt full, även skafferiet.. Så tkr inte de va så farligt.. Handlade mkt kött och köttfärs och 2kg baccon:P Hehe.. Blir ju billigare så;) Och rätt fin va den med:P Haha..
Idag blir de kycklingfilé, baccon, potatisgratäng och kall bea-sås:)
Nä nu orkar jag varken sitta här eller skriva mer, ska lägga mig i soffan lite.. Jobbigt att lyssna så länge ju;) Haha..

Vad gör ni denna onsdagen??
Laddar upp bilder sen när jag orkar;) Har nårra godingar på luren likson:P

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0