Gör ett nytt försök:@

Detta e tredje gången jag skriver detta inlägg, då jag inte brukar kopiera hela texten innan jag trycker på spara & publicera.. När jag gjorde de dom andra gångerna så va de bara första meningen som blev kvar i rutan och de blev inte sparat:( Jobbigt!
Men iaf, jag har haft min andra brevidgång idag.. På samma avdelning som igår.. Skulle egentligen gått brevid imon med på den andra avdelningen, eftersom att de e där jag ska vara mest nu första perioden.. Men man e ju inte ensam där på mornarna så de ska nog inte vara några problem.. och namnen lär man ju sig fort.. Kan nog vad de 7 damerna heter på den avdelningen jag vatt på nu i två dagar så;) Men lite osäker än ju.. Blir nog bra..

Verkar inte som de blir ngn mini semester innan jag börjar jobba.. Skulle ju blitt imon då men per e inte hemma nu och vet inte när han behagar att komma hem och sen skulle han visserligen vara ledig imon men han har inte sagt ngt om att vi ska ngn stans imon:( Men men.. Hade ju vatt skönt att komma iväg nu innan jag ska jobba heela sommaren ju.. Men får väl försöka klara mig iaf och hoppas på att de blir ngt i höst ist..

Saknar min Dessie gumman!

Har ju glömt vad jag skrev innan med, men detta får duga för idag.. Ha de gott!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad störigt att det du har skrivit försvinner.. lika störigt som att namn, mail och bloggadress försvinner när man ska kommentera.. därför bytade jag över till blogspot igen ;O)

Saknar dig med gumman. Är måns kvar hos er? puss

2009-06-18 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0