Måndagen den 8 Juni 2009

Såhär ser veckan ut:

Måndag: 9-12, Info möte ang sommaren.. Skriva klart ansökningarna till de två tjänsterna.. Tvätta
Tisdag: 8.30-12, Info ang delegering och mediciner.. Tvätta
Onsdag: 13-15, Kurs i procapita
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Rätt tomt va de denna veckan också.. Förhoppningsvis får vi skattepengarna denna vekcan med:) Ska ringa och se när vi får tillbaka pengarna:P Men om inget har blitt knas så ska dom ju komma denna veckan;) Ringde skatteverket nyss och va nått vajsing så får väl ringa imon igen;)

Lagt lite mat på tining, som jag ska äta om en stund:P Sen ska jag funderapå vad vi ska äta till middag idag.. Hmm.. Detta har jag att välja mellan:
Kotlett
Köttbullar
Fiskpinnar
Köttfärs
Lax

Och det som jag har hemma och kan ha till är:
Mackaroner
Spagetti
Couscous
Ris
"inlagd" Potatis, Sån på burk;)
Hmm, får nog tänka på de ett tag till;) Snart e de ju Supernanny och alla de avsnitten jag brukar se på em:P Hihi..
Just nu myser Mysan i mitt knä, fast emellanåt biter hon och rivs;) Hehe

Någon som vet vart man kan köpa ROSA NITARMBAND? Sånt skrikrosa?

Ska man sova såhär!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Här är det okej..Hur har ni det? Roligt att vara här och läsa!! Hehe...

Kram

2009-06-08 @ 16:35:05
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0