Midsommarafton

Första midsommaren på 4år som jag INTE jobbar:P hehe.. Har ju jobbat de andra och rätt gott att vara ledig, inte för att jag gör ngt just nu men rätt gott att bara ta de lugnt ju;) Ska snart hoppa in i duschen och sånt, sen får vi se om hjärtat kommer hem om innan vi ska på midsommar-lunch hos hans mormor och morfar.. Sen ikväll efter att per jobbat en stund till (mjölkat och sånt) så ska vi till hans mamma och syskon, sen vet jag inte riktigt vart vi tar vägen om de blir sängen eller om vi åker nån annanstans:P Tiden får utvisa;) Tss..

Har mysan i mitt knä, myys:) Hon ligger här och burrar (spinner).

Igår va per ledig och vi va ju i skövde och lämnade måns vid tio.. Sen gick vi lite på stan och sen körde vi hem, kom på att vi skulle till ikea och kolla och c och a med alla barnen fick vi med oss:) Trevligt:P Fast vissa grejer drog ut på tiden, hur så många gaderober bara kan försvcinna, tur personalen har koll! Eller inte:P Haha.. Men löste väl sig tillslut.. Vi hittade ett dubbel-täcke för en billig peng.. 350:- och de va ju stooor skillnad från hemtex som skulle ha 1000:- för sitt.. Och detta e ju bra, lagom varmt va de! Tunnt och luftigt men behåller värmen bra:) Sen hittade vi ett madrassskydd och två överkast som jag fixade till i soffan ist för filtar att sitta på.. Blev rätt bra då jag fått dit dom rätt;) Inte så lätt när soffan inte e rak;) E ju nåt mitt emellan en hörnsoffa och en vanlig, eller nåt:P Och tre doftljus att ha på soffbordet då dom andra snart e uppbrunna;)

Nu va de slut på fantasin;) hehe.. Saknar ett hus att bo i, kanske att de snart blir så att vi flyttar:) Den meningen blev helt knas, aja blir nog bra iaf:) Haha..
Vill ha hem ringarna NUUUUUU!! Men får ju vänta iaf:( Inget att göra, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hur ser ringarna ut som ni har beställt?

2009-06-19 @ 17:21:44
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0