Natt

Blir aldrig mörkt nu när de e sommar och man bor så lååååångt uppe som jag gör;) Hehe.. Lite jobbigt e de faktiskt.. Fick sova i en timme(EN!!!!!) Tack så jävla mkt!! Idioter.. Men men.. Hoppas de löser sig nu då.. De får bara tiden utvisa, jag sitter iaf här nu och har inte så mkt för mig.. Kan ju inte somna om, helt klar vaken och de e ju skitkul när jag ska jobba hela eftermiddagen och kvällen imon och även tiiiidig morgon och fram till eftermiddagen på söndag, även måndag.. Men de sket väl ni i? Att ni inte har lite mer vett i skallen än att banka och ringa på så jävla tidigt på morgonen.. Men alla tänker inte så..

Så nu har jag skrivit av lite av ilskan, ska kanske gå bättre att sova sen!? Och nä, jag kommer INTE berätta mer!

Idag va vi och åt och va på bio.. Blev pizza, romantiskt va!? Hihi.. Men vi va inte så himla hungriga och de va ju gott och ett tag sen vi åt de.. Sen va de film:) SKIIIIITBRA film alltså!!! Måste ses:) Både rolig och spännande på samma gång:D

SÅ nu e vi förlovade, fast ringarna har inte blitt klara än:( Men dom blir nog de snart.. Hoppas jag/vi:D Känns ju roligare med ringen på fingret så de syns lite med:) Min underbaring!<3 Älskar dig!

Nu har fåglarna vaknat:/ Och jag kan inte lägga mig än, lösa lite korsord då eller!?

Aja, natti natt eller gomorron till er som tkr de låter bättre såhär 05.25 på morgonen.. Iofs lördagsmorron men ändå.. Finns väl morronpigga människor med, eller!?:P Nä, tror inte de;) Tss

Kommentarer
Postat av: Dessie

Usch va trist att bli väckt så tidigt :(

GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN :):):):):)

Puss <3

2009-06-27 @ 12:32:51
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej gumman min. Jo samma här, men sitter här lite om dagarna ändå :P Vad skrev du? Du skrev såhär "Cidinho & Docaem e på sjukan?" .. men jag fattar inte?!! Hur jobbar du imorron? Kan ju höras ;) puss

2009-06-29 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0