Onsdagen idag

Redan halva veckan bortblåst.. Tiden bara springer iväg! Lite läskigt när man tänker på de faktiskt.. P från ams ringde innan, jag hade ju missat att jag skulle höra av mig om hur de går för mig innan den 25/5.. ooooops;) Men de va ingen fara.. Så tyckte hon jag skulle komma på deras öppethus på onsdag nästa vecka.. Så får väl dra mig dit, om jag hittar:-O
Idag har Tiger vatt inne lääänge:) Min kise! Nu ligger han och nannar i fåtöljen bakom mig och lill-tjejen ligger i soffan, eller uppe på, mellan väggen och rygg-stödet-kudden:P Fatta du vart hon ligger?:P Hehe.. Liten knas den;)

Vad ska jag ha till kycklingen ikväll? Hmm, tål att tänkas på;) Kanske ska ta den färdiga marinaden och steka kycklingen i strimlor och hälla på minimajs? Ris eller coscos till? Hmm, och sås då?
Eller kanske en gryta med ris till?
Jaja blir nog bra:P

Satan i gatan vad de blåser ute idag:/ Men men.. Måste de väl göra ibland med;) Fick iaf tre dagar med fiiint väder:P Får väl vara nöjd och leva på de i ett par veckor tills nästa värmebölja kommer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0