Snart e de natti natt

Idag har jag pillat lite med min blogg igen:P Vad tycker ni?? Det blev kyckling och minimajs i en currysås med ris till de, helt ok faktiskt:P Fast fick inte riktigt kläm på såsen.. Men men, man kan ju inte vara bäst på allt heller;) Tss..
Sen följde jag med hjärtat till gården, han skulle köra bajs... De sista, men de gick inte.. Stopp i tunnan:/ Så ut med all bajs sidan om åkern:/ MASSA BAJS!!! Och när den väl va tömd på bajs och han plockat bort de som satte stopp så va ju klockan nästan 12 och RÄTT mörkt så vi begav oss hemåt ist.. Jag fick köra för älskling va helt nejbajsad:-O Hehe.. Så kan de vara ibland;)
Nähä nu ska vi nanna, för vi ska ju upp i rimlig tid imon då vi måste städa och ska ju iväg till stan med;) Hihi...

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Dessie

Först fattade jag inte vad du hade sysslat med i bloggen.. sen gick jag över till explorer o kollade, o de blev ju finfint :) Duktiga Hanna :D Bajs är ganska äckligt! ^^ puss

2009-06-05 @ 14:12:46
URL: http://prinsessanojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0