Sommarmånad, wiiee:)

Idag e de den 1 juni:) Sommarmånad och de känns! De va 25 grader i skuggan innan.. Varmt ute vill jag tala om.. Nästan helt vindstilla med:) Men jag brände ju ryggen i förrgår och e fortfarande öm där så inget solande bak för min del.. Och solar jag mer fram så lär jag ju bränna mig där med:/ Smörjde lite mellan brösten igår så de blev ju bra iaf:) Men dumt att chansa ju;)
Har handlat lite och sen åkte jag till hjärtat på gården.. Åkte lite traktor och nu sitter jag här.. Ska äta lite och sätta på kaffe till min älskling:P Jag ska äta fiskgratäng, hittade en ny smak sist vi va å handlade.. Vitt vin och räksås:) Tyckte jag lät mumsigt:P Busar lite eller nä, busar mkt med mysan:) Hon e helt galen!! Hehe.. Hon springer överallt i lgh och anfaller allt som kommer i hennes väg! Även mig;) Hihi.. Datormusen e också skitkul:P haha.. Och min tvätt får med sig en omgång;) Haha.. Men sen andra stunden så e hon hur mysig som hellst:) Så de ska vara, dom måste ju få busa av sig då hon bara e bebis;) 9 veckor imon:)

Tänkte jag skulle baka lite hallongrottor och ta med mig att mumsa på i traktorn sen:P Dom skulle ju inte ta så lång tid och då kasnke jag får "tid" till att plocka undan resterande disk med:P Men inge kul att göra de då de e så fint väder.. Men kan ju inte sola så mkt idag så;) Hehe..

Nähä, sätta på kaffe och skriva av receptet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0