Sveda

Måndag: 9-12, Info möte ang sommaren.. Skriva klart ansökningarna till de två tjänsterna.. Tvätta.. BIO~ Terminator- Salvation
Tisdag: 8.30-12, Info ang delegering och mediciner..
Onsdag: 13-15, Kurs i procapita.. Hnadla
Torsdag: Vika in tvätt och tvätta en maskin till
Fredag: Till Skövde, eller.. Jag vill, jag vill, jag vill?! Ev middagsgäster i form av Pers mamma med familj
Lördag:
Söndag:
~~~~~~~~~~~~

Just nu så svider de lite nätt på min kind.. Jag hade tiger i mitt knä och kollade på hans fot lite, hann bara precis nudda vid den och så får jag hans tass på kinden.. Så han rev igenom med två klor.. Mest med den ena.. Känns lite grann:/ Men men sånt e livet.. Kunde ju vatt värre..

Dom e ju så söta när dom skringer fram och tillbaka här i lägenheten:P Upp på två ben och ner igen, fäcktas, fräser och reser ragg;) Hehe.. Men dom busar iaf:)
Ska lägga upp lite bilder i nästa inlägg:P Ska bara orka hämta usb:n;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0