Tankar

Alla dessa tankar som bara snurrar runt i mitt huve utan att komma ut, samlas på och fyller upp alla tomrum rätt fort.. Hur kan detta vara då? Hmm.. Jadu, tankarna är snabbare än munnen!? Hinner ju inte bearbeta allt och få ur mig de innan de kommer annan bajs och tar över:/ Men alla tankar e ju inte negativa, absolut inte! Men blir ju mkt iaf..
Har tänkt lite och ska ta upp de med hjärtat sen, se vad han säger om de hela.. Ska ju inte kännas konstigt för han heller ju! För då gör jag de inte.. Båda ska vara med på de, ska vara okej och sånt.. E ju trotsallt ett beslut för 2, en sånhär sak;) Men tror de hade kunnat bli bra om vi gör så, då hade jga ju kunnat få en som e helt som jag vill ha den:) Och på "material" som jag redan har hemma:P Tss.. Eller nåt;) Fattar du vad jag pratar om? Jo, Dessiegumman gör! Hihi, pratade med henne om de innan så;) Har ju gått och tänkt på de lite, inte så jätte mkt utan de va idag som jag verkligen fattade att jag kunde göra så och insåg att jag hade kunnat tänka mig att göra på de viset:P Hehe.. Och va bara tvungen att dela med mig av de till den bästaste som bara finns<3 Ja, förutom mig själv då och min älskling per *fniss*

idag blir de resterna från igår till middag, va ju mkt mer kyckling i de paketet än vad jag räknat med;) Så räcker ju till idag med och kasnke även lite till kisarna:P Även potatisgratängen vart där massor av! Så där blir nog också till kisarna om de passar:) Bea-såsen va mumsig med, en sån kall, men inte den jag smakat innan utan ett annat konstigt märke:P Men god va de iaf:D

Ringa lite samtal imon och även renskriva min ansökan till de ena jobbet.. Sökte inte de andra då de va sista dag idag och att de va för jobb i 2månader och kanske längre visserligen men har ju redan i sommar så.. KAN inte jobba mer än de jag redan ska göra ju! Men men, blir nog bra ändå:P

Mysan har hittat ett nytt ställe att nanna på, ovanpå köpmannadisken och brevid videon, under tv:n hehe.. Så söt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0