Tråk-Söndag

Men det är väl vad man gör de till, eller? Hehe..
Va ju som sagt var inne igår och kollade och planerade lite:P Nu har vi pratat lite och är överens om lite detaljer och sånt:) Så in imon igen och boka de helt.. De blir nästan som jag sa innan, tar den och tar bort de och tar dit nytt så blir den skitbra:D Den passar ju utmärkt och är ju såå fin:) Blir även en ny och stor, med nytt i.. Synd bara att hon tyckte de skulle ta sån tid:/ Vill ju nu! Inte om treveckor upp till en månad:( Men inte mkt att göra åt.. Men hoppas de går till 2 veckor, vill vi iaf!:D Och ibland kan de väl gå som man vill eller!?
Ngn som fattar vad jag skriver om:P Hehe.. Lät rätt rörigt om man inte hänger med i svängarna;) Hihi..
Kommer nog med mer detaljerad info när allt är beställt och sånt.. Eller så får ni vänta tills de blir av:D Haha..

Se om där e ngt kuligt på tv idag!?

Ha de gott!

Måns kommer imon:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jo jag fattar det mesta förrutom "Blir även en ny och stor, med nytt i.. " :P puss

2009-06-14 @ 18:30:48
Postat av: Dessie

Nu försvann mitt namn o sånt på kommentaren :P

2009-06-14 @ 18:31:22
Postat av: Johanna

Kan det kanske vara en ny tatuering...??? =)

KRAM

2009-06-15 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0