Fredag :)

Ännu en dag närmare skååne besöket! :) Gottis:P Men först ska jag klara ut denna dagen och de ska väl inte vara några problem;)
Intervju idag, lite pirrigt men ska nog gå bra:) Vill verkligen ha detta jobbet! Även om de inte börjar fören i höst så e de nog ett jobb för mig:D

Pillar lite i kodmallen här på bloggen idag med;) Ovanligt:P Haha.. Men nu har jag fått de så som jag vill ha de:) Men som jag och dessie kom fram till så ser de ju bara fint ut i explorer och dessies ser bara bra ut i de andra skitet.. Störigt värre!! Men jag ser ju att de e fint iaf och de e ju huvudsaken:)
Men tråkigt bara att man har så många som e inne och läser/snokar och bara dessie som lämnar spår! Men men..
E de verkligen ingen som har ngt att säga mig!? Så, då frågar jag: Varför läser du/ni då??

Aja inte lägga massa tid på de.. Nu ska jag pilla lite med mitt cv så min jobbcoach kan få de ngn gång:P Hehe
Lägger upp nån bild sen:P

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tosse

Hej ;)

2009-05-22 @ 11:54:25
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag läser för att jag inte har ngt bättre för mig :-P Kommenterar om jag hittar ngt å kommentera :-D Har nog kommenterat en eller två gånger väl iaf? :-P

2009-05-23 @ 08:15:09
URL: http://lovelymelovelyyou.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0