Ny dag, nya utmaningar

Då va de tisdag idag...
Skulle jobbat, men ska ringa lite samtal ist.. Hoppas de går bra och löser sej!
Måste de göra!!

Nyss duschat, ska ringa nu tänkte jag och sen ska jag städa lite..
Man vet ju aldrig vad de kommer hit för folk;) Tss..
Sen ska vi hämta bilen:D
Slippa köra med denna, skönt! Känns ju som att den "drivaxeln" ska gå mitt av när som! :S Känns inte så himla tryggt faktiskt!
Flörta lite med erik sen om inte han kan köra in till skövde ist för jag;)

Näe, nu ska jag börja göra lite vettiga saker här hemma.. Igår va de ju inte så mkt, satt vid datorn och pillade i designen här och åkte ju en sväng till falköping.. Tog längre tid än jag trodde, fikade och pratade med ju:) Så va inte hemma förren vid 5 tror jag klockan va.. Hehe.. Och åkte ju vid halv 1..

Nähäpp, ha de gott alla som följt med mig hit!

Ni har fortfarande inte sagt vad ni tkr om denna designen!?!?!?! :'(
Bara min dessiegumman som sagt, SAKNA<3
Men vi ses snart!!! WIIIIEEEE:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0