Onsdag!?:-O

Fick dubbelkolla i min kallender ang. vilken dag de va idag! :-O Helt borta i dagarna.. Inte klokt vad tiden springer fort! Snart helg och då e de skååne som väntar:) Troligtvis så blir de väl så att jag får åka själv:( Tråkigt, men per kan ju inte åka om hans mormor och morfar inte e hemma.. E kan ju inte ta hand om allt helt ensam.. Men itne kul ändå.. Så får hoppas att dom kommer hem innan så vi kan åka båda två! :)

Ska skriva i timlistan och sen ringa J och höra vart jag ska skicka dom, om de e han som ska ha dom eller om jag ska skicka dom till löne-kontoret direkt..

Ringde till A på Ranliden (där jag ska vara i sommar) men kom till växeln för hon va på sammanträde, klart runt 12.. Så får ringa då igen.. Ska ju avboka ena utb. nu inför sommar.. Blir så mkt ändå så.. Och sen vill jag ju veta lite ang lönen och sånt.. :)

Ska ringa de äldreboendet i hjo som jag letade upp numret till igår.. Ska se med nån fsk med.. Men tror de e lättare att komma in extra på ett äldreboende, då jag har utb till de.. Har ju gått BF men har dom fsk-lärare så e ju de bättre än min utb ju.. Men kolla kan man ju;) Vet att där e en fsk precis vid folkhögskolan sen får jag ju kolla vad den heter och skit med;) Hehe..  Blir nog bra..

Annars händer de väl inte så himla mkt idag.. Hämta posten ska jag göra! :)

Vad ska ni göra idag?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0