Tidsfördriv ;)

Avsluta meningarna

Jag har insett att min senaste kyss var.. För en timme sen ungefär
Jag lyssnar på.. Amboza- Tjejen alla vill ha
Jag tycker om.. Min familj o mina vänner!!
Min första riktiga kyss var.. Hmm.. Kommer jag inte ihåg;)
Jag avskyr när folk.. sviker och ljuger
Jag gillar.. När saker och ting blir som man tänkt sig;)
När jag vaknar på morgonen är jag.. Mera nannig:-O
Jag är förälskad i.. Per <3
Jag kommer alltid att minnas.. De ljusa stunderna i mitt liv
Sist jag grät.. Ett par dagar sedan.
Min mobiltelefon är.. Fin och bra!
Kärleken är.. Inte lätt men vad vore livet utan den!?
När jag går och lägger mig tänker jag.. På en massa!
Just nu tänker jag.. På hur busig Mysan är, låter mig knappt skriva ngt;) Hoppar och anfaller:P
Bebisar är.. Underbara, mirakel:)
Idag har jag sovit.. Lagom;)
Ikväll ska jag.. Kolla tv loch spela yatzy?
Imorgon ska jag.. Följa med älskling till jobbet och köra gräs?
Jag vill.. Få ett positivt beskev ang. jobb!
Jag längtar efter.. Att få ett jobb och komma tillrätta med ekonomin snart, en utomlandsresa hade inte heller vatt fel;)
När jag är ledsen tänker jag på.. Allt som  e hemskt och tårarna går inte att hejda:/
När jag blir sur.. Går jag in i mig själv och pratar inte med ngn:/
När jag inte får som jag vill.. Kan jag sura en del:-O
Min säng är.. Gosig;)
Den senaste jag delade säng med var.. Per inatt och mysan nu:P :)
Mina kyssar är.. Bäst?!
När jag är glad.. Är jag hur go som hellst;)
Jag dricker..Inte nåt just nu:P
I helgen ska jag.. Följa med hjärtat till jobb och köra gräs? Annars e de väl inte ngt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0