Allt packat :)

Ett bevis på att man "bara" behöver en (1!!!) dag på sig att packa och flytta ;) Hehe.. För nu e allt packat och klart.. Ska bara åka och lasta ur bilen och sen tillbaka och lasta den en gång till med sånt ömtåligt.. Och släpet ska hit och hämta soffan och sängstommen.. Sen e de tomt här :)

Tiger kom in med, så nu kan han med följa med idag :) Så jag slipper att åka hit imon eller flera dagar för att leta katt ;)

Dom båda e nu instängda här i sovrummet med mig... Så dom inte springer ut om dörren skulle öppnas.. Vore ju väldans trist!! Har ju inte riktigt tid med att leta katt halva natten ;)

Jag kom på hur jag skulle göra för att laga tangentborden med :) Mellanslags tangenten va ju sönder och skenade iväg om man inte tryckte på ett visst sett.. Men nu hoppar den tillbaka som alla de andra rangenterna med:) Och hittade enter knappen med :)  Den har ju vatt borta sen per "tappade" tangentbordet i golvet ;)

Näe, jag skulle dra ett varv med dammsugaren? Så inte alla dammråttorna smiter när den friska luften blåser in ;) Hehe..

Så detta inlägget blir de sista på 10-12 dagar ungefär.. Skulle ju ta 8-10 dagar för teloa att flytta bredbandet, men dom stänger inte de fören på måndag.. Så dom räknar ju från och med måndag.. Hur ska vi klara oss utan internet så många dagar :P Hehe..
Jag har iaf fixat med jobbet/resursen så dom ringer om dom bokar in mig och att jag ska kolla när jag e på jobbet.. Vore ju dumt att missa att man ska jobba, framförallt när de tar mellan 30-45 minuter att köra dit! Hehe.. Fast nu e de ju 5 minuter kortare när vi flyttat ;)

Julbord imon :) Och även packa upp och försöka få lite i ordning i huset.. Ska få upp julsaker, eller iaf adventsljusstakarna :) Tomtarna kanske får bo i lådan ett tag till.. Får se hur vi känner då :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att ha flyttat nu va?!

Hoppas att julbordet smaka!!



Kram

2009-11-29 @ 23:18:23
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0