Fel fel fel...

När jag vaknade idag trodde jag verkligen till 100% att de va måndag idag:P Men fick inte ihop de ändå, då de kändes skumt.. Så fick kolla i almenackan på mobilen;) Hehe.. Knas!!
Men de e bara söndag ;) Första helgen jag står med att jag kan jobba och jag inte fått nåt jobb.. Skönt på sätt och vis men känns konstigt ;) Hehe.. E ju van att jobba helgerna nu!!! Men skönt att vara ledig utan att ha tagit bort mig från kalendern.. Jobba på tisdag nästa gång, än så länge iaf ;)

Har nu varit vaken i typ en timme.. Lite mer då hjärtats mobil ringde i 40 min innan jag gick upp.. Och dessutom busade katterna utanför sovrummet!! Från ca. 07.00.. Dom springer fram och tillbaka i en jädrans fart!! Haha.. Men så kul att dom funkar tillsammans :) Blir ju mkt lättare omman ska iväg då.. Bara att skicka över henne till Grannhuset sen jue ;) Hehe.. och iom att katterna fungerar tillsammans så e de ju inga problem att ha dom tillsammans heller ju:) Mkt lättare än att man måste ränna i två hus och så ;)  Fast mysan har ju inte varit hemma i Håkans revir, men tror inte de e några problem de heller :) Och de e ju en nedrans tur att håkan e liten så han inte fattar att mysan e VÄLDIGT könsmogen!! Hehe.. Hon e ju för ung än.. Annars så ska vi ju ha bebisar på henne sen, men hon e ju bara 8 månader gammal.. Lite tidigt än för henne ju!

Min stackars stortå ser knas ut!! Nu börjar de ju "sjunka" in och så iom att där inte e ngn nagel som formar den :P Luftade den lite igår men vätskar sig ganska mkt än.. Och lite vitt i kanterna.. Men ser bra ut ändå:) Skönt! Bara mindre skönt när jag tar bort "nätet" som gör att kompressen inte ska fastna i såret, men grejen e ju den att själva "nätet" också fastnar :S Men satt lite lösare denna gången än första!! Gör ju mega ont att dra loss de!! Men men..

Varför ska dessa telefonköer ta sån lång tid!? Så himla störigt!! Plats 36 och lika många minuter i väntetid :/  Tur man har för vana att ställa telen på laddning varje kväll!! Annars hade ju batteriet inte klarat detta!! Bara för att vara retligt ju ;) Ska alltid vara ngt;) Nu har jag plats 13.. Suck!! Tur man har högtalare på telefonen så man inte får nackspärr när man väntar!!

Ska plocka undan i köket från igår med.. Middagsdisken som vi inteorkade med igår :P Men den e minst lika jobbig nu kan jag säga!! Men så e de klart tills hjärtat kommer hem så kan vi äta en redig frulle!! kan behövas då jag snart äter upp telefonen!! Haha.. Så hoppas han e klar med fodret och utfodringen snart ;)

Vad har ni gjort i helgen då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0