Packa och flytta

Nu närmar de sig med storm steg :) Jag har nyss packat ner lite köks-grejer i de tå lådorna vi hade hemma.. Och nu när jag skrivit här tänkte jag bryta mig in i klädkammaren här inne.. Och ta de verkligen bokstavligt med!! Då där e grejer från golvet och säkert en meter upp.. Så ganska mkt skit.. Ska rensa lite och se vad som ska packas om i de få lådor som faktiskt ligger där inne...

Sen när hjärtat e hemma skulle han eller vi gå bort och hämta fler lådor så vi kan packa ännu mera! Tänkte ju egentligen sova i huset imon natt.. Får se om de går.. Och vill ju hellst vara klara med flytten helt på lördag..
Så D kan ha en ärlig chans att städa i lugn och ro :) Inför besiktningen på tisdag..

Men de hade ju vatt superskönt att ha de klart tills på lördag, men måste ju bli med en paus mitt på dagen då vi ska på julbord vid 13.00.. :) Men kan ju bara vara skönt med en paus mitt på dagen :P

Jobbat en kort dag idag med, dom ringde lite över 7 imorse så jag va på jobb strax innan 8.. Och slutade 14.00.. Skönt med dom korta dagarna ibland.. Fast hade ju å andra sidan velat ha några långa pass nu innan månaden e slut.. För detta kommer ju bli min jul-lön.. Och hade ju vatt trevligt med lite extra pengar då ;)

Nähä, rensa i klädkammaren va de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0