Så..

Nu har jag pillat lite från och till hela dagen på min design osv.. Eftersom att man ser layouten olika i de olika programmen (firefox och exploer) Så e de ju super svårt att få de bra för alla.. Men nu får de vara såhär, jag ser ju den bra iaf;) Hehe.. Jag tog ju till och med en färdig stilmall att utgå ifrån här på blogg.se Men inte ens de funka:/ Tråkigt!!

Men nu e jag nöjd iaf, jo förutom att där e två header:/ Får inte bort den översta.. Får se om Dessie gumman lyckas klura ut de ikväll;)

Fuskit att ni ska äta "tomtegröt" :( och varm och mumsig dessutom!! Näe, de e fusk på hög nivå!! men jag får väl plocka upp ena korven med gröt från frysen och äta de imon ist då!? ;)

För idag blir de nog korvstroganoff med ris :) E så himla "ris-ketchup- sugen" Hehe.. så då passade de bra in på de ;)

Vad tycker ni om min nya design??

Kommentarer
Postat av: Anna

Super fin!! Och gröten var super god ;-)

Ha det gott!!



Kram

2009-11-17 @ 22:04:53
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Kära Hanna, det gör så ont i mej när jag läser om din jobbiga uppväxt, önskar så att det fanns något vi kunde göra... Jag vet att ni alla fanns i

farmors hjärta hela tiden... Jag bara önskar att du och dina bröder får ett underbart liv i fortsättningen och jag är så himla glad att vi kan ses igen, hoppas inte det dröjer flera år till nästa gång;-) KRAM från faster

2009-11-17 @ 22:31:23
URL: http://www.sirmaxwell.com
Postat av: Lisbet

glömde ju säga att din blogg är jättefin:-)

2009-11-17 @ 22:32:06
URL: http://www.sirmaxwell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0