Ska man orka?

Har ju inget annat för mig så ;) Och nu e jag ju inte lika trött som jag varit så man orkar vara uppe från 8 på morronen UTAN att sova middag eller vakna till middag och sova lite igen på em..
Men de e faktiskt hemskt jobbigt att vara så trött med:/ Inte jätte kul och inte ens skönt.. För man sover och sover men känner sig aldrig utvilad ändå..
Men så nu har de äntligen gått över och jag känner mig rätt så pigg idag faktiskt, och säkert likadant i en vecka tillbaka.. har ju inte sovit middag på minst en vecka ;) hehe..

Vi flyttar iaf om ca 2 veckor och inget (INGET!!!!!) är packat än... Jobbig känsla de!! Då inget e förberett känns de som.. Tänkte dra fram några kartonger idag men jag kommer ju inte fram i förrådet :( Massa skit och lådor fulla med saker ivägen.. Så vi får väl ta de när hjärtat kommer hem ikväll.. Så kanske han kan hoppa in blan allt skit och rota fram lådorna till mig ;) Måååååååste ju börja packa nu!!

Ska få en katalog med massa golv och sånt idag så vi kan kolla på de och se vad vi ska ha i badrummet.. Som för övrigt börjar renoveras imon :)
Och på fredag ska vi nog in till hjo och kolla lite mer på golv och tapeter och färg och sånt.. Ska kolla på en ny spis med :) Så nu börjar de hända saker!! :D Blir lite mer verkligt då ju :)

Tänkte att jag skulle  leta upp lite bilder och sånt så jag kan börja pilla med designen i bloggen igen:) Vill nog ha ngt mer enfärgat eller lila eller nåt :) Men får se.. Ska ändra lite småsaker med :P

Kommentarer
Postat av: Dessie

Välkommen tillbaka!! =) Packa i en container :D haha.

2009-11-17 @ 12:53:36
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Super fint du fått det här! Tänker på dig massor gumman!

Ha det gott!

Kram

2009-11-17 @ 13:07:02
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0