Jobba i em..

Nu ska jag snart till jobbet, dom ringde vid 11.30 och bokade in mig.. Även natten mellan lördag och söndag.. Hoppas de iaf blir ett pass till denna veckan.. För har ju två pass förra och två denna och två nästa.. De e ju bra ändå men hade ju velat ha lite mer:) Med tanke på att jag fick ihop 22 pass förra månaden så vill jag ju ha lite mer än 6 pass denna.. Men de e ju 6 pass bättre än 0 pass..

Tiger e inne och dom båda har busat en del idag:) Men nu sover dom, fast på olika ställen;) Hehe, för så bra kompisar e dom inte riktigt ännu:P Hon vill ju busa heeela tiden!! Men tiger vill sova;D

Plockade en fästing från mysan (!?) för nån vecka sen och idag (!!!!) en på tiger.. Isch!! Trodde dom var borta för detta året nu ju, men icke!! Urk:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0