Torsdag

Idag har de vatt rätt lugnt.. Va iväg imorse och sen va de hem till soffan.. Läste lite och tittade på tv och sen råkade jag somna vid kvart i 2 :O
Vaknade lite då och då men gick upp då hjärtat messade vid 15.30.. Jag ska vara med på kvälls passet ikväll.. Skönt att göra ngt.. inte för att jag bara går hemma för jag jobbar ju faktiskt jag med.. Men skönt att komma ut lite:)

Ska ta tag i lite disk sen så man är lite vettig iaf.. och maten såklart:) Har tagit upp två lax-bitar.. Tänkte göra nåt med den i ugnen denna gången.. och potatis och hollandie-sås till:) Får väl se hur de blir..

Kommentarer
Postat av: Anna

Lät gott!! Hur blev fisken?? Hur gick det på kvällspasset?? Tänker på dig! Kanske ta en fika bara du och jag någon dag??



Kram

2009-10-15 @ 22:53:04
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0