Efter jobb, eller nåt..

Nu e duachen och vasken fixat:) Så nu kunde jag duscha med, såhär efter jobb.. För innan hann jag ju inte.. Satt i telekö hos telia och blev kopplad fram och tillbaka stup i ett.. Och bröts en gång och jag fick lägga på en gång (då jag pratade med chefen i andra luren)
Men nu funkar ju Pers abonnemang iaf, och fick reda på att de skulle ha gjort de ett bra tag med!!! :@ Men dom på telia fattade inte de!! För jag blev ju kopplad till nåt annat eftersom att hon på telia inte kunde se de, dom tyckte att de va en obetald faktura från januari!! Men de fanns ingen!! För jag menar, de borde vi ju fått en påminnelse på då ju!? Aja, hjärtat ska ringa och skälla på dom imon, för han har ju fått ladda sitt kontantkort i onödan ju!! Men nu får han äntligen användning för sitt abonnemang igen!! :)

Jobbat kvällen, stressigt som vanligt då man ska vara på helst tre ställen samtidigt! Men de gick och jag va ifrån jobb runt 21.30, alltså en kvart övertid..
För va tvungen att springa med ssk och visa/ge en tablett då de inte va utlagt en ny dosett för denna veckan.. Såg ju inte de fören jag la damen ju.. Så typiskt ju.. Men nu löste de ju sig ändå..

Mysan ligger och balanserar på mitt ben nu;) Jag sitter som en "skräddare" med benen och hon ligger på ena benet:) Så söt och så speciell;) Hon har börjat ligga i tvättmaskinen med;) Hehe.. Springer i full fart in på toaletten och rakt in i maskeínen;) Haha..

Aja, nu ska en nyduschad hanna hoppa ner i soffan och se om där e ngt man kan titta på, annars hoppar jag vidare till sängen.. Då jag ska jobba imon, 7.00-16.00 och ingen brevidgång då dom inte fick in ngn vikarie, så jag får jobba som vanligt ist.. Men de ska nog gå bra.. Har ju sett dom flesta tidigare.. Rutinerna får vi ta efterhand:P

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0