Inbokad:)

Nu har jag fått ännu fler pass inbokade:) Så heela nästa vecka e nu fullproppat;) Även 2 pass veckan efter de;) Sen ska jag ju gå brevid nästa vecka och då e där ju fler möjligheter till ännu fler pass:) Och de e ju superbra:D Trivs ju bra på ranliden så de e ju bara positivt att de kommer massa jobb:) kanske även nån tjänst sen med:O Hehe..

Fick mitt lösenord idag med till a-kassan:) Så nu har jag fyllt i alla kassakorten och skickat in dom så nu e de bara att vänta.. Ska ringa C på lönekontoret med så jag får rätt lapp av dom.. Annars blir de ju problem med a-kassan för perioden från och med augusti.. Massa jobb detta!! Men de e de ju värt!

Mysan ligger och myser i sängen nu:) Hon och tiger e såå lika med hur dom ligger och sover:) Dom ligger på rygg båda två;) Hehe.. Och bara älskar när man klappar på magen:D Hehe..
Hon blev även duschad igår, och de gick bra.. Man ser ju hur liten hon faktiskt e när pälsen inte e så fluffig;) Men jag tror inte att hon blir mkt större än såhär faktiskt:) Och de hade ju vatt kul med en liten mise med ju:D Hon e lite mindre än vad dessies kise Pitza är.. För er som vet hur hon ser ut;) Hehe..

Se vad som händer i helgen då, bara ta de lugnt tror jag och ladda för veckan som kommer.. Såhär ska jag jobba:

Måndag: 7.00-16.00
Tisdag: 15.30-21.15
Onsdag: 7.00-15.00
Torsdag: LEDIG
Fredag: 21.00-07.00
Lördag: 21.00-07.00
Söndag: 21.00-07.00
~~~~~~
Måndag: 15.45-21.15

Så de e ju en del:P Men bara skönt att göra ngt vettigt:D Hehe..
Nu ska jag göra ngt annat;)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja, det känns konstigt att det ska jobba själv.. Det jobbiga är att jag blir illamående ibland p.g.a. att det gör ont..

2009-09-04 @ 13:14:37
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0