Under ytan..

Just nu mår jag inte så bra och försöker reda upp mitt liv så gott de går! Har inte vågat ta itu med de innan då jag antagligen vart rädd för koncekvenserna.. Men nu e de konsekvenserna som blir om jag inte reder upp de värre.. Så vi får se hur de går och hoppas på de bästa!
Allt går upp och ner hela tiden och e skitjobbigt.. Å ena sidan mår jag bättre än någonsin och andra sidan mår sämre än mågonsin, hur ska man reagera och leva sitt liv och sin vardag då!? Jag vet då inte..
Hoppas någon som vet kan hjälpa mig!! För nu klarar jag de inte själv längre.. Jag antar att jag kan dölja saker bra men vissa ser igenom mitt skal och snart brister hela skalet och vad händer då!?

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vad är det som har hänt? Du kan prata med mig om du vill!

2009-09-10 @ 16:13:08
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch då..finns det något jag kan göra vännen????

Ger dig en STOOOR KRAM!

Tänker på dig!

Kram

2009-09-10 @ 21:06:26
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0