Ännu en helg

Då har ännu en helg sprungit mot oss :O Går så fort.. Men skönt de till viss del iofs.. men tråkigt då man längtar och sen att de försvinner lika fort som de kom.. Men bara tt vänja sig antar jag ;) hehe..
~~~~~~~~
Idag ska vi, när Per slutat jobba, åka till hans mamma och syskon.. Men tror dock att små-killarna sover då vi kommer :( Kanske att Petter e uppe, men inte alls säkert ju.. Får åka dit nån gång på dagen ist, men inte så lätt då hjärtat jobbar ju.. Men måste försöka, då Petter växer och de går fort.. Han hinner ju "glömma" vem vi är innan vi ses nästa gång.. Inte så kul ju! :(
~~~~~~~~
Annars händer de väl inte så mkt i helgen? Hmm, näe inte vad jag vet iaf.. Kanske kommer Per med nåt han "glömt" berätta senare.. Man vet ju aldrig :P
~~~~~~~~
Igår va Mysan ute HELA dagen.. Hon kom inte in förren 22.00 :O Att jag va nervös eller!? Haha.. Men min lilla kisse kom ju hem iaf :) Idag vill hon inte vara ute ;) Hon va ute en snabbis bara men ville in sen och nu sover hon, tar väl igen sig från igår då hon inte vilade mitt på dagen :P
Tufs va ute mkt igår med men va inne ett par ggr ändå.. Sen vid 21 gick hon ut med Tiger, men lite över 22 kom hon tillbaka.. Så skönt att få hem små-kissarna innan man ska lägga sig ju! :) De slutade med att Tiger kom tillbaka också :) Skönt att ha alla hemma :)
~~~~~~~~
Näe, nu sk ajag sätta på mig mitt foglossnings-bälte, som jag glömt att ta på innan och så ska jag lägga mig i soffan och kolla på Unga mödrar!
Bjuder på en bild som jag tog härom dagen, fint:) Har massor med blommor nu, så man märker ju att våren e påväg! .)

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en soft och skön helg!



Kram

2010-04-09 @ 18:55:50
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0