Då va de dags igen :P

Dags att uppdatera ännu en gång, men de va ju ett par dagar sen sist..
Idag har de varit rätt lugnt.. Har varit ute med hjärtat lite idag och kollat på när han jobbat ;) Körde lite bajs för första gången i år med :P hehe.. UTAN att fastna på åkern ;) bra va? Fast lite de som e meningen ju.. ;) Så va jag med och startade mjölkningen för ett tag sen med, då de andra varit iväg.. Va ett tag sen jag va där nere bland kossorna ;) Och de märks för mina byxor gick inte att knäppa :O Haha.. Och tröjan va för kort :P
~~~~~~~~~~
Igår va jag hos min nya kurator/psykolog.. Kändes okej, men e ju jobbigt då jag får börja om från början.. Men de ska nog gå bra.. En ny tid om två veckor.. Ska bli skönt att komma igång med de igen!!
Ska till BM imon med :) Kul å se hur allt växer och att lyssna på hjärtat :)
~~~~~~~~~~
Kissarna älskar att vara ute!! :) Jag får gå ut på kvällarna och hämta in dom ju ;) Då ligger dom å myser i busken ;) Fast igår va dom inte ngn stans :O Men dom kom ju tillbaka.. Men ändå:P Vill ju ha in dom innan jag går å lägger mig :P Just nu så e Mysan borta, vi va iväg med henne igår till ladugården så hon fick lukta lite där.. De e ju där alla okastrerade pojkarna är :P Och så följde Tiger med bort, att han bestämmer över de andra pojkarna där ute.. Tufft att se :) Min lilla Tiger :) Som för övrigt blev 3år härom dagen :D
~~~~~~~~~~
Skulle skrivit ngt mer men de glömde jag vad de va så får väl ta de en annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0