Fattar inte!?

Var i h*lvete har min sladd tagit vägen?? Har ju letat överallt, eller uppenbarligen inte!! För annars hade jag ju haft sladden här ju!! :( Störigt och retligt till tusen!!
Och vet inte heller vart mitt usb är som jag kan stoppa minneskortet i.. Suck!! Finns ju inget retligare när man vill fixa med nåt och de inte funkar bara för en sketen liten sak e borta :(
Men den kommer väl fram nån gång, men ändå :(
~~~~~~~~~~
Idag va de tredje gången små-kissarna va ute, men första gången dom va utanför trappan.. Mysan va den första att hoppa ner i den blöta rabatten och Tufs tog lite längre tid på sig, men sen hoppade de massa löv på gräset som hon jagade :p Så söt :) Mysan låg mest å kolla läget i rabatten.. Men efter ett tag va dom båda iväg på upptäcktsfärd :) Nästan förbi husknuten.. Och på ena sidan e de ju en bra bit bort ;)
Så kom Tilda på besök med, den "farliga" hunden :P Men jag va ju med så de gick bra.. Jag sa till henne så hon höll sig borta från dom, men hon va NYFIKEN:P Hehe.. När väl Tilda gått kom Håkan :) Han ville hälsa på Tufs men de höll dock inte hon med om, han fick ett par smällar i huvudet sen gick han :) Hehe..
Härligt att se att dom trivs ute iaf :) Provar kanske lite imon med :) Får ju börja lite smått och när de e fint väder så vi kan ha dörren öppen :)
Ska fixa en skål med mat till Tiger i källaren med, då han oftast går in där ist.. Bara äter och sover är uppe, men blir ju störd för de mesta av två nyfikna kissar ;) Men där kan han ju vara lite mer ifred iaf, om han vill :P Sen tänker jag ju givetvis inte slänga ut han utan vill han komma upp och in hit får han ju de.. Men oftast äter han bara och vill ut sen igen.. Renrasig utekatt de :) Och så länge han trivs så e allt bra :D Han e ju så mysig när han e ute, min lille kisse :)
~~~~~~~~~~
Nu har per och D åkt.. De skulle ner till jönköping, hämta en kille som lämnat sin bil på elmia.. Så skulle dom kolla lite bilar på A6-parkering.. Typ..
Så får se vad jag gör ikväll.. Typ inget!?
Får mysa i soffan och njuta av att bebis bökar runder i magen :) Ska snart fixa lite mat iaf.. Bruna böner och bacon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0