Flugfångaren!

Eller inte riktigt då hon gav upp efter en stund :P Haha.. Men Mysan jagade en fluga runt i hela tv-rummat nyss :P Nu ligger hon bara å tittar på den :P Medagn den flyger runder :P
Tufs e fortfarande ute.. Och Tiger har inte kommit in idag, men sån e han ju! :P
~~~~~~~
Ska in till Tidaholm imon, jag och hjärtat ska klippa oss :) Passa på att handla ngt för min halsbränna med och in på ngt apotek (har dom de i tidaholm föresten :O) med så vi får inhandlat ett sånt fästinghalsband till hundar (sånt vitt med skit i) och så två st med örter och citron för de små kissarna :)
Äckliga små varelser dom dära fästingarna ju!! URK!!
~~~~~~~
Tvättat en massa idag, har dock en hel del kvar med :/ Så e de då man inte tvättar ofta!! :( Måste skärpa mig med de!! Och så ska vi antingen ta hit den torkvindan som står längre bort eller så ska vi sätta upp linor och hänga tvätten på.. Härligt att kunna hänga ute ju!! Framförallt då man inte har jätte bra med plats där nere.. Men e ju rätt skönt (ibland) att ha tvättstugan i källaren då man slipper se den :P Men ibland hade jag velat ha den uppe på toaletten, just för man e där oftare å springer.. Men vart ska man då hänga tvätten, då blir de ju massa spring med den rena och blöta tvätten.. Så antar de e bäst som vi har de nu.. Har ju ändå ingen kontakt till tvättmaskin där uppe så och eftersom att de e nyrenoverat så e de ju synd att förstöra de ;)
~~~~~~~
Nu kom min älskling hem.. Snart nanna kanske??
Nästa inlägg handlar om : VECKA 32!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0