Föräldraträff och sånt

Idag va de föräldraträff igen.. Va ju bättre idag än sist tkr jag, men väldigt svår att komma in i gruppen.. Pratar ju med en tjej som också är "nyinflyttad", har pratat ett tag på internet och så.. Så de e väl vi två som känner oss mest utanför.. Då de andra känner varandra, lite tråkigt faktiskt.. Men inte mkt å göra åt de ju.. Ska dit tre gånger till och hoppas de blir lite bättre, men har iofs svårt att tro de.. Men ändå..
~~~~~~~~
Va på banken innan med, och ska köpa ett nytt batteri till min internetdosa så den inte dör mitt i ngt.. De hade ju varit väldigt otrevligt tkr jag!! Haha..
Men ska betala lite räkningar nu tänkte jag, mindre trevligt!! :/
~~~~~~~~
Hittade en bikini på hm:s hemsida med som jag faktiskt beställde.. Kommer nästa vecka så jag tog att jag ska hämta ut de på Ica i skånes fagerhult ;) hehe ifall de får för sig att komma lagom till att jag inte kan hämta de liksom.. Ska ju ha bikinin där nere så :P Eller använda den första gången där.. Bada lite balja :)
~~~~~~~~
Imon ska jag maila min handläggare på AMS och jag ska maila fk.. Men har nästan glömt om vad :P haha.. Kommer väl på de imon hoppas jag :D
~~~~~~~~
Idag fick jag foton på spjälsängen och byrån/skötbordet av K.. Såg fint ut, så blir väl allra troligast att jag och Dessie hämtar de en av dagarna jag är i Öa.. :) Kanske på torsdagen då A ändå har Alicia ;) hihi Så har vi ju plats i bilen menar jag :) Ska nock fundera mer på de :)
~~~~~~~~
Men nu ska jag fixa med räkningarna och sen ska jag lägga mig.. Undra när Per kommer hem!? Lär jag ju märka visserligen men borde ju vara hemma nu ändå tkr jag.. Hmm.. Messa å fråga kan man ju göra ;) Natti natt!!
~~~~~~~~
Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig någonting bättre. Ger du henne en spermie ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat. Ger du henne ett hus ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du ger. Så.... om du ger henne någon skit så kan du förvänta dig ett helvete tillbaka...:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0