Frissan

Har varit hos frissan idag.. Blev rätt nöjd faktiskt.. Skönt å klippa sig lite och tunna ut de lite :) Va ju jätte längesen jag va iväg sist så.. Kommer ihåg att jag va "nygravid" då iaf.. Så de e ju ett tag sen ;) Och under tiden hon klippte såg jag för övrigt att jag missat att färga på vissa ställen, eller kanske inte missat men att de tagit lite sämre på vissa ställen ;) hehe.. Men mitt hår ser ju levande ut iaf :) Ser nästan ut som jag har slingor i typ :P Eller nåt sånt :O Bilder finns sist i inlägget :)
~~~~~~
Ska inte göra så mkt med tvätten idag, ska däremot ner och öppna de ena fönstret lite, eller sätta de lite på glänt.. Blir så lite luft där nere så tvätten torkar ju så himla segt!! Och när vi flyttade in så va dom ju öppna men vi tyckte de va dumt att ha de öppet på vintern, blev ju så himla kallt där nere!!
~~~~~~
Va inne på apoteket när per klippte sig.. Handlade ju som jag skrev i förra inlägget Losec mups.. Men handlade också intim kräm och fästinghalsband till min hund (Läs: Katt :O..) Men får ju bli så då de jäkla dropparna inte fungerar på min LILLA Tiger.. Och kan inte ha ngt sånt som jag måste passa dagar och tider till han då man aldrig vet när han kommer hem/in.. Och detta fungerar bra på han!
Men vågar inte testa på de små trollen :P Så gick till djuraffären och skulle ha ett ört/citron halsband till dom, men antingen fattade inte hon i affären vad jag menade eller så e de bara så att dom inte finns mera.. För hon sa att dom inte va godkända längre i sverige.. Men men.. ÄN SÅ LÄNGE har dom två inte fått ngn fästing på sig iaf och då behöver jag ju inte köpa massa medel till dom heller..
Anledningen till att tiger måste ha halsband e ju för han får så himla många och han får knutor där dom suttit :/ Och knutorna försvinner ju inte helt heller :(
~~~~~~
Annars händer här inte så mkt.. Vardagen flyter väl på som den brukar antar jag ;)
Aja, här kommer bilderna iaf!
Dock ser jag ganska sliten ut tkr jag!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0