Härligt väder!!

Både igår och idag har de varit kanon-väder ute!! Helt underbart e de.. Visserligen e de ju "bara" 10 grader i skuggan men om man jämför med vad vi haft den senaste tiden så e de ju jättevarmt!! :P Hade ju minusgrader inatt med så..  ~~~~~~~~~~
Små-kissarna gick ut idag igen :P Jag hann knappt komma ner från trappan när jag vaknat i morse förren Mysan stod vid dörren och väntade på att dörren skulle öppnas för henne ;) Hon fullkomligt rusade ut!! Härligt att se att hon trivs så bra ute.. Bättre än jag trodde från början faktiskt.. Och de e så skönt.. :) Tufs som e mkt mer nyfiken och framåt har utforskat lite större vyer än Mysan.. Hon går inte så långt ifrån vägen :O Tkr jag INTE om.. Men hon e ju rädd för bilarna så.. Men iaf!! Innan såg jag att hon och Tiger busade vid de gamla hönshuset och sen va dom borta, båda två!! Dom kom tillbaka efter en halvtimme typ.. FÖrst kom Tiger, han bröt ju sig in genom garage porten som vanligt.. Och sen kort därefter kom Tufs till ytterdörren :P
Nu springer dom ut och in, äter lite och går lite ut och in igen :P Har dörren lite på glönt till dom.. Vill iaf ha de ett tag i början ju..
~~~~~~~~~~
Dennis tog med sig en sladd så nu har jag en sladd igen :D Dock inte min egen men denna funkar ju utmärkt denna med :P Hehe.. Men fattir inte vart min har tagit vägen!?
Men har iaf laddat upp fotona på FB men inte här ännu.. Gör de sen så lägger jag upp dom i separata inlägg då :) Hehe
~~~~~~~~~~
Hjärtat och Dennis e iväg med lastmaskin, tänkte jag skulle messat å sett hur mkt dom har kvar.. Kanske ska gå dit? E typ 4-5km dit.. Borde gå.. Lär ju ta en stund med tanke på att jag inte kan gå så fort liksom :P Men e ju så härligt väder!! Och igår bestämde jag att jag ska börja gå lite mera.. Se om de känns bättre i höften/fogarna då.. För på mornarna kan jag inte stå på bena!! :( E så obehagligt..
~~~~~~~~~~
Pappa: Vi tänkte att vi ville åka neråt snart igen.. Ev redan innan allt startar för per här uppe, men vi vet inte riktigt ännu.. Har bara pratat lite svagt om de.. Men lättast e ju innan allt kör igång ju :) Saknar dig med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0