Kladd-muffins

Va ju som sagt iväg å klippte oss innan idag.. Efter de stack Per och D iväg in till stan, handlade lite kläder och skit.. Kom hem vid 18.00 tror jag klockan var.. Och då satte jag och per oss i soffan och kollade på "fuskbyggarna" och åt korv med bröd.. Då iaf JAG inte ätit ngt sen frukost!! :/
Sen gjorde dom ve sig och nu e dom ju iväg sen ett par timmar tillbaka.. Festar nån stans eller nåt, inte vet jag iaf!! Vi skulle höras men än har jag inte hört ngt.. Och snart messar jag han men då står de godnatt i messet..
Blev lite tjaffs innan med.. Men budskapet om vad jag tyckte kom fram iaf.. Prata mer om de senare tror jag.. Och om en del annat med, men inte så lätt med en inneboende som e här överallt då jag har min kära sambo inne hos mig :O Men men, inte lönt å bry sig egentligen då de ändå inte kommer hända ngt.. Aja, skit samma..
Fick en bukett med rosor av hjärtat med när han och D hade varit iväg, gulligt av honom! :) Älskar dig gubben!! <3
~~~~~~~~
Tjejerna har kommit in, först Tufs och Mysan för en stund sen :) Mysan kom in "rätt" håll och Tufs stod och skrek i källardörren ;)
Men dom e inne iaf.. Så de blir katt-mys i sängen inatt, om inte Per kommer hem.. Men de vet man ju aldrig de heller..
Eller katt-mys och katt-mys, när Mysan e i sovrummet hoppar Tufs ner å lägger sig på golvet ist.. Respekt eller vad?
~~~~~~~~
Pratade med Dessie gumman innan, saknar henne!! Men skönt att vi pratar och håller kontakter någorlunda bra iaf!! Skönt att ha ngn man kan prata med när de e svårt!! :/ Tack för att du finns!! <3
~~~~~~~~
Bakade kladd-muffins innan.. Blev 13 st och de resterande 8 som är kvar ska jag gömma för annars e där max 1 kvar imon bitti (om dom kommer hem inatt vill säga).. Men dom ska jag äta imon!!
För nu ska jag tacka för mig å säga godnatt och sov gott!! Läsa lite i sängen innan jag somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0