Städat

Fick ett städ-ryck innan... Och de va väl behövligt kan jag säga då ingen här hemma varit så pigga på de på ett tag :O Men ikväll så ;)
Hjärtat stack väl vid 19 tror jag och efter de satte jag igång! Satte mig inte i soffan igen förren klockan va 23.. SÅ här har ju vart å göra kan jag ju tala om!! Nu e här iaf helt städat på hela nedanvåningen och "bara" dammsugat på ovanvåningen.. Orkade verkligen inte ligga på alla fyra å plocka kläder idag.. Får ta de imon om jag inte har lika ont då.. Måste ju bära upp tvättkorgen med så jag har ngt att lägga tvätten i..
Men här nere e de fint iaf.. Och jag ändrade soffan lite så nu står den lite på sned ist, passade bättre så i och med att vi har ny tv-möbel och tv:n inte står som den gjorde innan ;) Har tagit foton, men som jag sagt innan så hittar jag INTE min sladd till datorn :( Inte ens nu då jag vänt och vridit på allt här nere!! :O Så vart kan den då vara tro!? Har pratat med måns och han har den inte.. Hmm.. Kan katterna ha tagit den och strungit upp med den!? Låter inte jätte rimligt.. Men får väl kolla mera där uppe sen, men har ju som sagt kollat där med.. Suck!! Hur kan en kabel bara försvinna på de viset??
Har iaf hittat mina solglasögon :) Dom låg i säkert förvar i min förra handväska :P Hehe..
Men snuskigt störigt att mina kabel e borta!!! :/
~~~~~~~~~~
Inte de minsta trött heller.. Och inget på tv och inte heller ngt direkt kul på internet :/ Hmm.. Vad ska man göra då? Får väl försöka lägga mig å lösa korsord eller nåt.. Men har ont redan då jag "bara" sitter, hur blir de då när jag lägger mig ner? JO, ännu värre :( Ska se om de fungerar att kolla på denna veckans avsnitt av "fuskbyggarna" och "andra avenyn" så har jag lite att göra iaf..

Kommentarer
Postat av: pappa

saknar dig tulle puss

2010-04-03 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0