Glesare och glesare ;)

Är inte inne här så mkt längre ;) Men de har ju sina skäl :P Mina älskade dotter vaknar ju en kort stund efter jag lagt henne ifrån mig så man kan inte göra så mkt ;) Eller så hinner jag helt enkelt inte göra så mkt då hon väl liggen ensam :P Hehe

Har slutat amma, tänkte först amma på "halvtid" men hon blev inte mätt och så kräktes hon så himla mkt av bröstmjölken.. Så nu har hon fått ersättning i en vecka och de funkar kanon! :) Visst kräks hon lite fortfarande men INTE i samma mängder som förut :) Och inte otröstlig utan hon e en glad bebis för de mesta :) Mätt längre stunder.. Går 3-4 timmar mellan måltiderna på dagen.. Och 4-5 timmar på natten, doch inte inatt då hon åt runt 21 igår kväll och vaknade 03 och ville ha mat igen ;)

Har varit på semester och skönt va de! Husvagn och campingliv :) Myys :)

Va på BVC i förrgår igen.. Nu väger hon 4270g, är 53cm lång och 36,7cm om huvudet :) Så hon har ju inte gått upp så jätte mkt sen förra gången men de kan ha varit pga att hon inte blev nöjd från amningen ju.. För hon mår ju bättre nu så tror de blir bättre med tiden ;) Hehe..

Idag kommer mormor och K på besök :) Så Tove ska få träffa gammelmormor för första gången :) 

Näe, om man ska sträcka på benen i soffan innan Tove ska äta nästa gång? Men jag e ju alltid så sent ute med sånt, då hon kan vakna närsom och vara hungrig ;) Hon åt ju vid 09.. ;)

Mammas älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0