Aha:)

Haha, de va inte svårare än så;) De lös ju en lampa på diskmaskinen, har gjort de ett par dagar.. Fast vi har ju diskat iaf, de har ju gått:P Och försökte tyda symbolen och jämföra med de symboler i maskinen.. Men ingen va lik den som lös:/ Och inte heller fanns de ngt som förklarade symbolerna i brukshänvisningen:O Konstigt!! Men så provade jag att hälla i spolglans innan, och de behövdes rätt mkt innan den behållaren visade max!! Och nu lyser inte lampan längre:P Hihi.. Så de va ju inget komplicerat;) Skönt de:P

Och lampan i ugnen har dött med:/ Tkr de e lite dåligt faktiskt!! Då vi köpte den i mellandagarna!! Ska inte en lampa hålla längre än så eller?? Aja finns ju inte mkt att göra åt de, mer än att fixa en ny lampa såklart.. Men ändå retligt..

Nu har vi nyss slängt ut skiten som blev av när dom monterade in allt i badrummet:) Så nu e hjärtat iväg och eldar:) Tur man bor som man gör och har möjligheten till de;) Slippa köra till skroten för minsta lilla;) Ska bara få tummarna loss och bära ut grejerna från bebis rum med.. Inte för att vi har ngt att stoppa in där, jo en byrå har vi:) Men inget mer.. Men de e på ingång.. Men inte fören i maj typ:O Hehe.. Men ska ju fixa balkong dörren noch lite sånt där inne först.. Och jag ska sortera alla kläder så jag vet vad vi har och inte har.. Rätt praktiskt för jag har ju både byrån och kläderna här nere;) Så bara att ösa bort skiten från bordet och lägga upp allt där och börja.. men känner ingen panik än över de;) Haha..

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen snart.. Sitter ju fortfarande i pyjamasen och velar;) Haha.. Men nu behöver jag inte gå ner för att dusch, nu måste jag gå upp:) Men bättre de då de e aningen varmare och behagligare att stå där:)
Sen ska vi fixa en "bajsbänk" skötbord;) Och jag vill nog ha draperi och öglor eller nåt i taket så man kan dölja de lite fint:) Tkr ju om mitt färgglada duschdraperi;) Och har ju inte så mkt färg i badrummet som läget e nu och då vore de ju fint med de där:) Stora färgglada blommor;) Haha.. Har dock inte framfört förslaget till hjärtat än:P

Trött i ögonen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en bra dag ändå! Du vet ju att det finns att gör om du vill och orkar. Det är samma sak här men jag har ingen ork alls. Och Mr X som åker till Norrland idag så jag blir helt ensam till fredag eller nåt... smitare...:) Nåja jag klarar mig :D

Ska bara ta det lugnt!



Kram

2010-02-10 @ 14:55:55
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0