Första sparken för pappa Per :)

Igårkväll när vi låg (läs jag) i soffan och kollade på tv, bökade bebis runt som vanligt och då passade jag på att lägga hjärtats hand på magen:) Och han kände bebis:D Första gången han kände bebis! Härligt, inte bara jag som känner längre;) Bara så svårt att parera in bebis rörelser med pappas hand;) Men igår kände han flera stycken:) Och i två omgångar, för givetvis så slutar ju bebis när man lägger handen på magen:P

Känns som jag har en 1½ åring hemma;) MYSAN!! Hon hoppar upp på byrån eller bokhyllan eller vasken och petar ner massa saker hon kan leka med på golvet.. Så man får springa här och plocka upp efter henne:P Och tar man ner henne på golvet eller liksom säger till henne att hoppa ner/ryter lite:P  så hoppar hon ner men upp igen när man vänt ryggen till;)
Men nu e hon så trött efter allt bus så nu sover hon i bebislådan;) La de största kläderna i lådan igen och fällde ihop locket men hon tryckte sig igenom iaf;) Och ligger och myser på en overall:P

Ska plocka in frullen igen och ner och plocka upp mat till ikväll.. Även lite korv till lunch, tänkte göra soppa men alltid gott med lite extra utfyllning i den;)

Sen ska jag ju jobba ikväll med, eller inatt blir de ju.. Men åker hemifrån på kvällen ju;) Så ska vila mig efter vi ätit lunch;) Eller sova rättare sagt:D Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så mysigt att han fick känna!! Blir lite mer verklighet för honom då :)

Mysigt med en bökande bebis :D

Kram

2010-02-11 @ 16:13:31
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0