Halsbränna

Drack samarin för ca 20 minuter sen och nu kom de tillbaka.. Så illa har de inte vart innan.. Får väl blanda ett halvt glas till då.. Då man får lov att ta 4 doser/påsar per dag.. Men ska ringa BM imon å fråga hur jag ska göra, då de står på samarin paketet att man bara ska använda de i två veckor kontenuerligt.. Hmm..
Och de e ju var/varannan dag jag måste ta de nu..

Idag e inte ryggen så farligt besvärlig.. Men börjar kännas lite nu.. Ska ju snart till sjukgymnasten så hoppas på bra tips och råd:)

Fy va obehagligt, innan när jag stekte min potatis så högg de först till i magen på höger sida.. Sen värker de MASSOR och strålar mer i ben och ut i rygg.. Kan inte sitta och kan inte stå så ont de gör!! Usch!! :( Efter ett tag gick de över lite men avtog inte helt förren ett par minuter senare.. Nu känns de inget som tur e:)

Ska se om dom funderat på mat än? annars äter jag snart upp dom;) Haha..

Plockat undan lite i köket så nu e de fint igen.. D tog en hel del där igår:) Skönt med lite hjälp!:) Så nu e de "bara" tvätten som ska tvättar och vikas, även plocka undan lite från golven så man kan dammsuga med.. Suck.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0